Weboldalunkon cookie-kat használunk a legjobb felhasználói élményért.

Részletek Rendben!

Általános Szerződési Feltételek

 

77 ELEKTRONIKA KFT.

WEBSHOP

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

 

A jelen ÁSZF PDF formátumban itt érhető el.

 

A jelen általános szerződési feltételek („ÁSZF”) célja, hogy a 77 Elektronika Műszeripari Korlátolt Felelősségű Társaság (1116 Budapest, Fehérvári út 98. „77 Elektronika Kft.”) által a www.e77.hu weboldalon üzemeltetett webshopban („Webshop”) történő vásárlás szabályait rögzítse.

A Webshopban történő vásárláshoz megfelelő személyes adatok megadása szükséges. Ön, mint Vevő a Webshopban történő vásárlással elismeri, hogy a jelen ÁSZF-et elolvasta és az abban foglaltakkal egyetért, azokat magára nézve kötelezőnek fogadja el.

 

Ön kifejezetten tudomásul veszi továbbá, hogy a megrendelt termékek vételárát köteles kifizetni.

1. A Webshop üzemeltetője

A Portál üzemeltetője a 77 Elektronika Műszeripari Korlátolt Felelősségű Társaság, melynek adatai a következők:

 

  • cégnév: 77 Elektronika Műszeripari Korlátolt Felelősségű Társaság
  • nyilvántartásba vevő hatóság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
  • cégjegyzékszám: Cg. 01-09-061328
  • székhely: 1116 Budapest, Fehérvári út 98.
  • levelezési cím: 1116 Budapest, Fehérvári út 98.
  • adószám: 10229064-2-44
  • közösségi adószám: HU10229064
  • számlavezető bank: Budapest Bank Zrt.
  • bankszámlaszám: 10102093-01196703-00000005
  • telefonszám: +36 1 2061480
  • elektronikus levelezési cím: ugyfelszolgalat@e77.hu

 

Vevőszolgálat:


HU-1116 Budapest, Fehérvári út 98.
Tel: +36 1 2061480
Fax: +36 1 2061481
Nyitva tartás: Hétfőtől Csütörtökig 7:30 – 16:30; Pénteken 7:30 – 14:00
E-mail: ugyfelszolgalat@e77.hu

2. A rendelés menete, szerződés létrejötte

Ön a Webshopban feltüntetett Termékeket a Webshopban rendelheti meg.

 

A Webshopban kiválasztott Termékeket Ön a Webshop kosarában állíthatja össze. Önnek a Webshopban történő vásárláshoz az alábbi adatokat kell megadnia:

 

  • név
  • telefonszám
  • e-mail cím
  • számlázási név
  • magyarországi szállítási cím (irányítószám, város, közterület neve, közterület jellege, házszám)
  • számlázási adatok (név, irányítószám, város, közterület neve, közterület jellege, házszám)
  • üzleti vásárló esetén adószám.

 

Tájékoztatjuk, hogy lehetősége van Webshopunkba regisztrálni is. A Webshopban történő regisztráció feltétele a fent rögzített adatok, illetve egy jelszó megadása. Tájékoztatjuk, hogy a Webshopban történő regisztráció nem kötelező, lehetősége van a regisztráció nélkül is Webshopunkban vásárolni, azonban a regisztráció a későbbi rendelések menetét meggyorsítja.

 

Tájékoztatjuk, hogy a számla kiállításához meg kell adnia a vevő nevét, címét és a szállítási címét. A telefonszám közlése azért fontos számunkra, mert sürgős információk mellett a kiszállítás időpontját is telefonon egyezteti a szállító cég az Ügyfeleinkkel. Amennyiben telefonon nem tudjuk felvenni Önnel a kapcsolatot, a Termékek szállítási ideje meghosszabbodhat.

 

Adatainak megadásával, vagy a regisztrációval Ön kijelenti, hogy cselekvőképes, a rendelés megtételére jogosult, valamint elfogadja a jelen ÁSZF feltételeit.

 

A rendelés és a regisztráció során megadott adatait a vonatkozó adatvédelmi jogszabályok szerint megőrizzük és harmadik személyeknek nem szolgáltatjuk ki. A rendelés során megadott adatai a futárszolgálat részére a kiszállítás érdekében, célhoz kötötten kerülnek átadásra.

 

Az adatbeviteli hibáknak a szerződéses nyilatkozat elküldését megelőzően történő azonosításához és kijavításához biztosított eszközök:


- a "Kosár" tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető.
- a személyes adatok (pl.: számlázási cím, szállítási cím, telefonszám stb.) tartalma ellenőrizhető, megváltoztatható a vásárlás során.

 

Ha Ön a fenti ellenőrzési és hibajavítási lehetőségek ellenére mást rendelt, mint amit szeretett volna, és ezt utólag veszi észre, köteles ezt az ugyfelszolgalat@e77.hu e-mail címen haladéktalanul jelezni. A rendelés teljesítése, a megrendelt Termék kézbesítése akár 1 munkanapon belül megtörténhet, ezt követően a tévesen megrendelt Termék kicserélésére nincsen lehetőség.

 

A 77 Elektronika Kft.-t az Ön által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

 

Tájékoztatjuk, hogy az Ön által megrendelt Termékeket kizárólag Magyarország területén belül szállítjuk ki! Sajnálattal közöljük, hogy külföldre történő szállításra Webshopunkban nincs mód.

 

 

3. A szerződés tárgyának lényeges jellemzői

Valamennyi termék mellett megtalálja annak részletes leírását, valamint a fizetendő vételárat. A képek illusztrációk, amelyek jól tükrözik a termékek fő tulajdonságait, azonban minimális eltérések előfordulhatnak.

4. Rendelés

Ön a Webshopon feltüntetett termékeket („Termékek”) a Webshopon keresztül rendelheti meg. A megrendelés beérkezését a rendszer automatikusan azonnal visszaigazolja az Ön által a regisztráció során megadott email-címre.

 

A megrendelés rögzítéséről és a szállítás várható időpontjáról 48 órán belül e-mailben küldünk tájékoztatást („Visszaigazolás”). Rendelése ezen Visszaigazolással válik véglegessé, azaz a 77 Elektronika Kft. ezen Visszaigazolással – és a vételár megfizetésével - válik kötelezetté a Termékek leszállítására.

 

A Felek között így létrejött szerződés írásbeli szerződésnek minősül, azt a 77 Elektronika Kft. 5 évig megőrzi. A www.e77.hu webshop magyar nyelven érhető el.

 

A megrendelések feldolgozása és kiszállítása hétköznapokon történik, hétvégén a vevőszolgálat szünetel.

 

A 77 Elektronika Kft. fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelések beérkezésekor, amennyiben a regisztráció adatainak valódisága kérdéses vagy értelmezhetetlen, az adatokat törölje, és az ezekkel az adatokkal feladott megrendeléseket érvénytelennek minősítse. A megrendelés jóváhagyása után elektronikusan a megrendelés már nem törölhető. A megrendelés visszavonását a vásárló vevőszolgálatunkon, elektronikus levelezési címen, illetve telefonon teheti meg a megrendelés visszaigazolásától számított 24 órán belül.

5. Szállítási határidő

A rendeléséről minden esetben Visszaigazolást küldünk. A Visszaigazolásban a vállalt szállítási határidőt pontosan megjelöljük. Az általános szállítási határidő 3 - 4 munkanap között van. Ha a közölt szállítási határidő esetleg nem megfelelő, kérjük, hogy ezt a Visszaigazolás megküldésétől számított 24 órán belül jelezni szíveskedjék.

Amennyiben a Termék nem érkezik meg Önhöz az a Visszaigazolásban megjelölt időpontig, kérjük, vegye fel a kapcsolatot vevőszolgálatunkkal, a problémát azonnal kezeljük!

 

Tájékoztatjuk, hogy amennyiben a szállítási módnál Ön a „személyes átvétel” -t választotta abban az esetben Ön a megrendelt Termékeket a Visszaigazolástól számított 7 napon belül veheti át Vevőszolgáltunkon. Amennyiben Ön a megjelölt határidőben nem veszi át a megrendelt Termékeket, úgy rendelését töröljük.

6. Szállítási költségek

A Termékek kiszállítása a GLS futárszolgálattal történik. A szállítás díja a Vevőt terheli. Az alap szállítási költség 800 Ft + ÁFA. Ammenyiben csak 5%-os ÁFA tartalmú Termék van a Kosarában, a szállítási díjat is 5%-os ÁFA terheli, minden más esetben 27%-os az ÁFA értéke.


Abban az esetben, ha a megrendelt Termékek vételára eléri vagy meghaladja a 15.000, - Ft-ot abban az esetben a kiszállítás díjtalan.

 

Tájékoztatjuk továbbá arról, hogy abban az esetben amennyiben a fizetési módok közül Ön az utánvétes fizetést választja, úgy annak díja további 200 Ft + ÁFA.

7. A vásárló megtekintési kötelezettsége

A Termék átvételekor Ön köteles a leszállított Termékek mennyiségét és csomagolását ellenőrizni. A mennyiséggel, illetőleg olyan, a Termék csomagolását is érintő károsodásokkal kapcsolatos észrevételeket Ön köteles haladéktalanul jelezni, továbbá sérülés, hiány esetén a Ön köteles jegyzőkönyvet felvetetni a futárszolgálattal. Tájékoztatjuk, hogy a jegyzőkönyv hiányában jótállási jogait nem érvényesítheti.

 

A 77 Elektronika Kft. a sérült termékek cseréjét a lehető legrövidebb határidővel díjmentesen lebonyolítja a sérülést tanúsító jegyzőkönyv birtokban.

 

A Termék átvételét követően csak olyan hibákra vonatkozó észrevételeket tudjuk elfogadni, amely az átvételkor megfelelő gondosság esetén sem volt észlelhető.

 

Ön a Termékkel vagy teljesítéssel kapcsolatos panaszát a 77 Elektronika Kft. Vevőszolgálatának küldheti el a megadott e-mail címre, vagy postai úton. A 77 Elektronika Kft. panaszkezelését a jelen ÁSZF 11. pontja tartalmazza.  

 

Vevőszolgálatunk elérhetőségei:

HU-1116 Budapest, Fehérvári út 98.
Tel.: +36 1 2061480
Fax: +36 1 2061480

Nyitva tartás: Hétfőtől Csütörtökig 7:30 – 16:30; Pénteken 7:30 – 14:00

E-mail: ugyfelszolgalat@e77.hu

8. A vételár megfizetése

A vételár mindig a kiválasztott Termék mellett feltüntetett összeg, amely, ha nincs külön jelölve, az általános forgalmi adót már tartalmazza. A Termékek vételára Forintban kerül feltüntetésre. A Termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét.

 

Magyarországon a következő fizetési módok közül választhat:

  1. Utánvéttel a csomag átvételekor, melynek díja 200 Ft+ ÁFA, amely a szállítási költségen, és a termék vételárán túl fizetendő.
  2. Internetes fizetés (bankkártyával) a K&H Bank rendszerén keresztül.
  3. Helyszíni fizetés (készpénzzel): Szerviz és vevőszolgálatunknál (1116 Budapest, Fehérvári út 98.) kiegyenlítheti a teljes vételárat.

 

A Termékek vételárát a vevő kizárólag a Webshop által biztosított fizetési módokat használva egyenlítheti ki.

 

A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat Webshopunkban. A kiválasztott termékek megrendelése után Önt a K&H Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Önnek csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál „fizetés bankkártyával” feliratra kattintson, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadja. A K&H Bank a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és a JCB típusú kártyákat fogadjuk el. A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadjuk el Webshopunkban, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyez. Kérjük érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.

 

A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírnia vagy az egész oldalt kinyomtatnia. Tájékoztatjuk arról, hogy amennyiben a bankkártyás fizetés sikertelen, úgy a Webshop nem biztosít lehetőséget a fizetés megismétlésére, hanem új megrendelést kell leadnia, ahol ismételten lesz lehetősége akár a bankkártyás fizetési típust is választania. A sikertelen online bankkártyás fizetések törölt megrendelésnek számítanak. Tájékoztatjuk, hogy sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.  

 

A Webshopban megrendelhető Termékek árai változtatásának jogát a 77 Elektronika Kft. fenntartja azzal, hogy a módosítás a Webshopban való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt Termékek vételárár nem érinti.

 

Amennyiben a 77 Elektronika Kft. minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webshop felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a Termékek közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő „0” Ft-os vagy „1” Ft-os árra, akkor a 77 Elektronika Kft. nem köteles a Terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében Ön elállhat a vásárlási szándékától.

9. Kártyabirtokos részéről felmerült reklamáció esetén a reklamáció benyújtásának módja és feltételei, az áruvisszavét jogcímei és lehetőségei, az árucsere módja és feltételei, kártyabirtokos kártalanításának módja és feltételei

A kártyabirtokos részéről felmerült reklamáció esetén a reklamáció benyújtásának módját és feltételeit a jelen ÁSZF 12. pontja tartalmazza.

 

Az áruvisszavét jogcímeit és lehetőségeit a jelen ÁSZF 11. pontja tartalmazza a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletnek megfelelően.

 

Tájékoztatjuk, hogy árucserére – ide nem értve az ÁSZF 10. szerinti árucserét – az ÁSZF 7. és 11. pontja szerint van lehetősége. Felhívjuk figyelmét, hogy nem garanciális csere esetén, csak sértetlen, csomagolásával együtt visszaküldött árut áll módunkban visszavenni. Hibás teljesítés esetén árucserére lehetősége van a jelen ÁSZF 10. pontjában foglaltaknak megfelelően.

 

Tájékoztatjuk, hogy a kártyabirtokos kártalanításának módját és feltételeit részletesen a jelen ÁSZF 11. pontja tartalmazza. Felhívjuk a figyelmét, hogy a pénzvisszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a Terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Tájékoztatjuk továbbá, hogy a visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk. A pénzvisszafizetéssel kapcsolatban kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal, akik egy pénzvisszafizetésre rendszeresített nyomtatvány megküldésével tudják segíteni és gyorsítani a pénzvisszafizetés folyamatát.

10. A Termékre vonatkozó szavatosság

10.1. Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával? Ön a 77 Elektronika Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

 

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján? Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

 

kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.

 

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

 

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét? Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

 

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét? Ön a 77 Elektronika Kft.-vel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

 

10.2. Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a Termékszavatossági jogával? A Termék hibája esetén Ön - választása szerint – a 10.1. pontban meghatározott jogát vagy Termékszavatossági igényt érvényesíthet.

 

Milyen jogok illetik meg Önt Termékszavatossági igénye alapján? Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás Termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

 

Milyen esetben minősül a Termék hibásnak? A Termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

 

Milyen határidőben érvényesítheti Ön Termékszavatossági igényét? Termékszavatossági igényét Ön a Termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

 

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti Termékszavatossági igényét? Termékszavatossági igényét kizárólag a Termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A Termék hibáját Termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

 

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül Termékszavatossági kötelezettsége alól? A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül Termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a Terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a Termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

 

Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és Termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt Termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

 

 

10.3. Jótállás

A 77 Elektronika Kft. az Ön által a Webshopban megvásárolt Termékre 12 hónap jótállást vállal. A Jótállás ideje a Termék átadásával veszi kezdetét. A jótállás a Termékkel kapcsolatos hibás teljesítésre vonatkozik a jótállási jegy feltételei szerint. Jótállás esetén Ön kérheti a Termék kijavítását vagy kicserélését. Tájékoztatjuk, hogy a jótállás feltétele a vásárlás dátumát igazoló számla vagy a nyugta és a Termék.

 

A 77 Elektronika Kft. mentesül jótállási kötelezettsége alól abban az esetben, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

 

Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve Termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 10.1. és a 10.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

11. Elállás

11.1. Elállási jog

Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől.

 

Az elállási határidő az attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a Terméket átveszi.

 

Ha Ön elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre:

 

77 Elektronika Kft.,

HU- 1116 Budapest, Fehérvári út 98.

Tel: +36 1 2061480

Fax: +36 1 2061480

E-mail: ugyfelszolgalat@e77.hu

 

Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is. PDF

 

Ön határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.

 

11.2. Az elállás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.

 

A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a Terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

 

Ön köteles számunkra a Terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a Terméket.

 

A Termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli.

 

Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a Termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a Termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

12. Panaszkezelés, Békéltető testület

Webshopunk és a 77 Elektronika Kft. célja, hogy valamennyi terméket megfelelő minőségben, a vevő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Abban az esetben, ha a vevőnek mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a fenti telefonon, e-mail címen, vagy levél útján is közölheti. A 77 Elektronika Kft. az írásbeli panaszt, annak beérkezésétől számított 30 napon belül írásban megválaszolja és elutasító válasza esetén az elutasítást megindokolja.

 

A 77 Elektronika a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Amennyiben a vevő a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, úgy a 77 Elektronika Kft. a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, és annak másolati példányát megküldi/átadja a vevőnek.  A 77 Elektronika Kft. a jegyzőkönyv másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadja, telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi, egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan köteles eljárni.

 

A 77 Elektronika Kft. a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi.  

 

Tájékoztatjuk, hogy panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárást kezdeményezhet.

 

Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája, illetve elérhetősége itt található: http://jarasinfo.gov.hu/

 

A Békéltető Testületek illetékessége megyei szinten megállapított, a testületek jegyzéke és elérhetősége a http://www.fogyasztovedelem.kormany.hu/node/8579 honlapon és ITT megtalálható.

 

A 77 Elektronika Kft. a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi a békéltető testületi eljárást.

 

Ön jogosult Békéltető testület eljárást kezdeményezni a 77 Elektronika Kft. székhelye szerinti Békéltető Testületnél. A 77 Elektronika Kft. székhelye szerint illetékes békéltető testület elérhetősége:

                         

                                    Budapesti Békéltető Testület

                                    Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.

Telefonszáma: (1) 488-2131

Fax száma: (1) 488-2186

Elnök: Dr. Baranovszky György

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

 

Online adásvételi szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén a békéltető testület előtti eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület az illetékes.

 

Tájékoztatjuk továbbá, hogy a vevő panasza esetén, regisztrációt követően, igénybe veheti az Uniós online vitarendezési platformot. Ebben az esetben a vevő a panaszát az következő online honlapon keresztül nyújthatja be: http://ec.europa.eu/odr

13. Egyéb rendelkezések

A 77 Elektronika Kft. bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. Az esetleges módosítás a Webshopban való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.

 

A jelen szerződésre, valamint a Webshopon történő Termék megrendelésre a Felek kikötik a magyar jog alkalmazását.

 

A szerződő Felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseiket tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben tárgyalásos úton nem lehetséges a jogvita rendezésére, szerződő Felek értékhatártól függően a Budapesti II. és III. Kerületi Bíróság, illetve a Székesfehérvári Törvényszék kizárólagos illetékességének vetik alá magukat.

 

A webshop eléréséhez szükséges internet hozzáférés és az ahhoz szükséges eszközök (hardver, szoftver stb.) biztosítása a vevő feladata.

 

A 77 Elektronika Kft. fenntartja a jogot, hogy a www.e77.hu bármely tartalmi elemét előzetes figyelmeztetés nélkül módosítsa vagy megszüntesse, illetve azok megjelenését, tartalmát, működését megváltoztassa. A 77 Elektronika Kft. nem vállal felelősséget az esetleges üzemzavarokért, illetve hozzáférési hibákért.  

 

A 77 Elektronika Kft. kártérítési felelősségét – a szerződésben foglalt előnyökre tekintettel – a megvásárolt Termékek vételárában korlátozza. A 77 Elektronika Kft.-re nem vonatkozik a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódex.

 

A jelen ÁSZF 10. és 11. pontja kizárólag a fogyasztókkal létrejött szerződésekre vonatkozik.

 

 

Hatályos 2020. február 14. napjától

 

Oszd meg ismerőseiddel

  • Betegtájékoztató kiadványok

    Ismerje meg a cukorbetegséghez kapcsolódó legkülönbözőbb edukációs kiadványainkat!

    Részletek

  • Viszonteladóknak

    Viszonteladói valamint egészségügyi intézményi megrendeléseket előzetes regisztrációt követően juttathatja el hozzánk.

    Regisztráció

  • Ügyfélszolgálat és szerviz

    Lépjen velünk kapcsolatba az alábbi központi elérhetőségeinken.

    Részletek

footer pattern